воскресенье, 19 апреля 2020 г.

3 клас Урок №3 20 КВІТНЯ

Привіт!
Продовжуємо використовувати Минулий час.
Вправа 2 сторінка 106-107
Завдання №1                                                                                           Уважно роздивись малюнки на стор.106 та почитай речення на стор. 107. Поєднай речення з малюнком, на якому зображено те, про що йдеться в реченні. Як в прикладі.

Ось кілька слів тобі на допомогу
saw -побачив
classmate – однокласник     
classmates - однокласники
went - ходив
came – прийшла, прийшов
leant – вивчила, вивчив

Завдання №2
Навчись читати та писати слова на допомогу, вивчи їх переклад.
Скористайся опцією «ПРОСЛУХАТИ» в перекладачі Google щоб правильно вимовляти ці слова.

Завдання №3
Читай речення вголос виразно.




Перейди за посиланням - тут мультик про події вчорашнього дня!

БУВАЙ!







пятница, 17 апреля 2020 г.

Кукса М. Завдання для виконання №2 17 КВІТНЯ

Привіт, Коля!
Завтра в нашій області починається більш суровий дводенний карантин.
Давай обговоримо з тобою цю тему.
Пропоную спочатку деякі нові слова:
right-право               duty-обов`язок

mask-маска                                     city cantre-центр міста
madicine-ліки                                  see a doctor-звернутись до лікаря
visit-провідувати                            have a picnic-мати пікнік
stay at home-залишатись вдома     go shopping-робити закупи

Ось кілька речень. Прочитай їх уважно, здогадайся про їх значення. Напиши в зошиті номер і переклад  речення й поряд познач  MY RIGHT - моє право \\\\  або MY DUTY -  мій обовязок

Всі речення про майбутній завтрашній день.

1) Tomorrow I will have a mask.
2) Tomorrow I will see a doctor and buy some medicine.
3) Tomorrow I will not visit my friends.
4) Tomorrow I will not have a picnik in the park.
5)  Tomorrow I will stay at home.
6) Tomorrow I will not go shopping.
8) Tomorrow I will not go to the city centre.

Наприклад

1)  Завтра на мені буде маска - MY DUTY
2) Завтра я піду на прийом до лікаря і куплю ліків. - MY RIGHT
3) Завтра я ..............................................................

Перейди на сайт YOUTUBE та переглянь це відео.Здогадайся про що воно.
https://www.youtube.com/watch?v=cfNMrfGcZXw




среда, 15 апреля 2020 г.

11 клас урок №2 Самоперевірка та Самокорекція 16 КВІТНЯ


2 page 211 

1 follow;2 crashing; 3 staying; 4 not to drop; 5 to understand; 6 to avoid; 7 to notice; 8 working 9 going; 10 to stay; 11 to see


Відео для тебе. Який метод обираєш ти?



А)     Якщо ти зміг створити 7 або більше речень, ти отримуєш «ЗАРАХОВАНО»!!! Можеш написати «ЗАРАХОВАНО» в кінці вправи.
Коли ти шукаєш помилки в своїй роботі, потім підраховуєш правильно зроблені пункти це – САМОПЕРЕВІРКА.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Б)       Якщо ти допустив помилку в якомусь реченні, уважно порівняй його з запропонованим мною перекладом. Зроби висновки, запам`ятай вірний переклад, внеси поправки олівцем в свій зошит. Будь розважливим, не поспішай.
Така робота над помилками називається САМОКОРЕКЦІЯ.   Бувай!!!

10 клас урок №2 Самоперевірка та Самокорекція 16 КВІТНЯ

Ex.1 p.232
Join 1,4,5
Unite 2,4

2page 132
1g,2b,3a,4f,5c,6e,7d    1c,2b,3a,4g,5d,6e,7f 

2 page235
1 were,2 did she chose,3 thought,4 had been waiting,5 opened,6 was smiling,7 hadn`t been, 8 was listening

3 page 235
1 were reviewing, started;2 hadn`t managed; 3 were they; 4 was reading, was looking; 5 was;6 didn`t give, was; 7 came, went; 8 took, left; 9 were you doing; 10wanted, had lent

4 page 235
1 came, went; 2 fell, was watching; 3took, left; 4 got, had gone; 5were you doing; 6 wanted, had left; 7was swimming, stole;8 was working




А)     Якщо ти зміг виконати 30 або більше пунктів, то отримуєш «ЗАРАХОВАНО»!!! Можеш написати «ЗАРАХОВАНО» в кінці вправи.
Коли ти шукаєш помилки в своїй роботі, потім підраховуєш правильно зроблені пункти це – САМОПЕРЕВІРКА.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Б)       Якщо ти допустив помилку в якомусь реченні, уважно порівняй його з запропонованим мною перекладом. Зроби висновки, запам`ятай вірний переклад, внеси поправки олівцем в свій зошит. Будь розважливим, не поспішай.
Така робота над помилками називається САМОКОРЕКЦІЯ.   Бувай!!!

4 клас урок№2 Самоперевірка та Самокорекція 16 КВІТНЯ


В ДРУКОВАНОМУ

Ex.1 page54
1)  Yes             4) Yes
2) No                5) Yes
3) Yes               6) No

А)     Якщо ти зміг проаналізувати коректно 4 або більше речень, ти отримуєш «ЗАРАХОВАНО»!!! Можеш написати «ЗАРАХОВАНО» в кінці вправи.

Коли ти шукаєш помилки в своїй роботі, потім підраховуєш правильно зроблені пункти це – САМОПЕРЕВІРКА.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Б)       Якщо ти допустив помилку в якомусь реченні, уважно порівняй його з запропонованим мною перекладом. Зроби висновки, запам`ятай вірний переклад, внеси поправки олівцем в свій зошит. Будь розважливим, не поспішай.
Така робота над помилками називається САМОКОРЕКЦІЯ.   Бувай!!!

Відео для тебе!
https://www.youtube.com/watch?v=5L2Aizv2cME

понедельник, 13 апреля 2020 г.

2 клас Відео №2 13 КВІТНЯ



Привіт! Це відео для тебе!
Стор. 88 в твоєму підручнику . Успіху!!!!





НЕ ЗАБУДЬ ПОСТАВИТИ «ЛАЙК»!!!!!

Кукса М. Урок №1 13 КВІТНЯ


Привіт, Коля! Сьогодні ти познайомишся з новими словами теми “Junk Food” (Шкідлива їжа)
Ось ці слова:
Breakfast cereals, pizza, fried chicken, chips, soft drinks, lollies
Biscuits, potato chips, hot chips, ice cream, hamburgers
Cakes, hot dogs, chocolate, fizzy drinks
=========================================================
Твоє завдання
1) Запиши ці слова в свій зошит та знайди переклад кожного слова в словнику, переклад напиши поряд з кожним англійським словом.
Наприклад: cakes-тістечка
2) Наступне завдання
Поміркуй, що некорисне є в кожному з продуктів (забагато солі, забагато цукру, забагато жиру) та розташуй кожне слово в одній з запропонованих груп:
TOO MUCH SALT             TOO MUCH SUGAR                TOO MUCH FAT
(Забагато солі)                (Забагато цукру)                    (Забагато жиру)
Chips                                    cakes                                        ………………….?
…………………?                       ……………………..?                    ……………………?
…………………?                       …………………….?                     …………
3) На кухні проведи перевірку ваших запасів їжі. Запиши в зошит яка їжа з ваших запасів не зовсім  корисна. Обговори це питання з мамою, поясни чому така їжа може зашкодити людині.
Успіху! Бувай!


 ПЕРЕЙДИ в YOUTUBE за посиланням та долучись до вікторини


















воскресенье, 12 апреля 2020 г.

3 клас Урок №2 13 КВІТНЯ


Привіт!
Продовжуємо говорити про минулі події.
КОЛИ? – вчора, минулої суботи, минулого літа, в 2007 році….
******************************************************
Впр. 1 стор.106
Подивись уважно – це план Каті на минулу суботу.
**********************************************
8:00     допомогти мамі
10:00   помити посуд
12:00   прибрати
3:00     погратись
5:00     подивитись мультик
6:00     провідати Майкла
***********************************************
Субота була кілька днів тому, значить – минулі події, минулий час.
Наші запитання та відповіді будуть в минулому часі.
КОЛИ? – В СУБОТУ.        When? On Saturday.

Прочитай вголос, зверни увагу на дієслово в запитанні та відповіді. 
  help? – helped          wash? – washed   
************************************************
         

1)  When  did  she  help?  – She  helped  on Saturday.
     Коли допомогала?      - Вона допомогала в суботу. 
   
2)  When  did  she  wash?  – She  washed up  on Saturday.
     Коли мила?                    - Вона мила в суботу.

3)  When  did  she  clean?  – She  cleaned  on Saturday.
      Коли прибирала?         - Вона прибирала в суботу.

4)  When  did  she  play?    – She  played  on Saturday.
      Коли грала?                   - Вона грала в суботу.

5)  When  did  she  watch? – She  watched  on Saturday.
      Коли дивилась?             - Вона дивилась в суботу.

6)  When  did  she  visit?     – She  visited  on Saturday.
      Коли вона відвідувала?- Вона відвідала в суботу.
**************************************************
ЗАВДАННЯ
Читай вголос виразно, спробуй вивчити запитання та відповіді.
Кінець уроку. Бувай!

ПЕРЕЙДИ в YOUTUBE за адресою та подивись ролик про утворення дієслова в минулому часі



суббота, 11 апреля 2020 г.

4 клас Урок №2 13 КВІТНЯ


Привіт!!! Сьогодні починаємо подорожувати! Тема «ПОДОРОЖ»
                     
                                    Пояснення№ 1

Подорожуємо
By train – на поїзді                 on foot -  пішки
By car – автомобілем             by ship - на кораблі
By plane – літаком                  by bus - на автобусі

Спробуй опанувати ці слова письмово та усно. Щоб навчитись вимовляти скористайся Перекладачем Google ( опція ПРОСЛУХАТИ).

Завдання в ДРУКОВАНОМУ
Впр.1 стор.54 Порівняй малюнки та речення. Познач правильно складені.
*******************************************************************************************

                                                   ПОЯСНЕННЯ №2

                                              НОВІ СЛОВА !!!!!!!!!!!                                                                                                                                   


Я люблю ВАС.                      Вони люблять НАС.
Ви любите МЕНЕ.                Ми любимо ЇХ.
Вона любить ЙОГО.
Він любить ЇЇ.

Виділені крупним шрифтом слова – наша нова тема. Вони відповідають на запитання КОГО?  ЩО?
Називаються вони  займенники в непрямому відмінкуЦю назву запам`ятовувати не обов`язково, а нові слова  - потрібно.

ЗАВДАННЯ

1)    Вивчи кілька нових слів. Щоб навчитись вимовляти ці слова скористайся Перекладачем Google (опція ПРОСЛУХАТИ)

Me - мене
you - тебе
him -його
her - її
us -нас
them - їх
it – це

Перейди в YOUYUBE за посиланням та прслухай матеріали про зай менники в англійській мові

https://www.youtube.com/watch?v=izzd6rZeBN4

2)    Вивчи речення про теплі почуття

I love you. – Я тебе люблю.              
I love her. – Я люблю її.
I love him. – Я люблю його.
I love them. – Я люблю їх.
I love it. – Я люблю це.
You love me. – Ви любите мене.
https://www.youtube.com/watch?v=SDgfiB3c2t8

Кінець уроку, бувай!!!





10 клас Урок №2 13 КВІТНЯ


Hi!

Стор.231 Develop your vocabulary

1) Все про слова join, unite
Join-приєднуватись      unite-об`єднуватись
Потренуйся їх використовувати у впр.1 стор.232
Речення писати не потрібно, обери тільки відповідне дієслово.

2) Продовжуємо працювати з лексикою з теми : слова поєднати з  їх тлумачення. Це завдання схоже на кросворд. Впр.232-233.

3) Минулі часи стор.234

Огляд минулих часів

а) Past Simple -  Простi минулі події

b)Past Perfect Continuous -   Події, що продовжувались деякий час ДО певної події в минулому (Том почав набирати текст. Він пропрацював увесь ранок добираючи потрібні матеріали.) Почав-минула подія; Пропрацював увесь ранок – передминулий процес.

c) Past Continuousдія розгорталась у певний момент минулого ( О 9:35 я саме писав диктант)

d) Past Perfectминула подія, що завершилась до іншої минулої подія ( Він купив мені кольє, бо я його про це попросила) Купив учора, а попросила ще восени.


ПЕРЕЙДИ в YOUTUBE за посиланням та прослухай матеріал про минулі часи
https://www.youtube.com/watch?v=QlZXd-m6Pdw


Практика

Ретельно проаналізуй сюжет кожного речення та обери відповідну часову форму дієслова впр.2,3,4 стор.235-236
Речення писати не потрібно, створи тільки граматично дотриманий присудок.

Бувай!


11 клас Урок №2 13 КВІТНЯ


Hi!
                                                 Part I

Впр.1 стор.212-211 (матеріал в рамках)

Сьогодні тренуємось використовувати ІНФІНІТИВ. Інфінітив в теперішньому часі має два вигляди : з часткою to ( to-infinitive) та без частки to ( zero-ifinitive).

To-infinitive використовується у випадках:
1)висловити намір здійснити дію
2)висловити думку про щось
3)пояснити для чого може бути використаний якийсь предмет

ПЕРЕЙДИ в YOUTUBE за посилінням та прослухай матеріал про використання TO-INFINITIVE
https://www.youtube.com/watch?v=Cy6GQRj3MO0


Zero-ifinitive використовується у випадках:
1) після допоміжних дієслів
2)після дієслів сприйняття (бачити, чути)
3)після дієслів let, make
4) пропозиція зі словом Why (напр. Чому б не зачекати до завтра?)

ПЕРЕЙДИ в YOUTUBE за посилінням та прослухай матеріал про використання ZERO-INFINITIVE
https://www.youtube.com/watch?v=4vUw2061jbQ




Опрацюй ретельно матеріал  правил з впр.1 стор.210,211
користуючись моїми поясненнями. Використай набуті знання під час виконання впр.4 стор.211

                                              Part II
Збільшуємо словниковий запас-слова в рамках стор.213,215.
Запиши слова в зошит з перекладом, вивчи як вони вимовляються, пишуться та що означають. Спробуй писати диктанти. Слова цікаві, стосуються емоцій.

Бувай!



среда, 8 апреля 2020 г.

3 клас Матеріали для самоперевірки та самокорекції


Привіт! Зараз ми будемо перевіряти зроблену тобою роботу – переклад речень  впр. 1 стор. 101
Порівняй мій переклад з тим, що зробив ти.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
1) Write-wrote       Я пишу листи моїй сестрі кожної неділі. Вчора вона написала листа мені.
2) Blow-blew           Вітер часто дує в лютому. Ми надули багато кульок на день народження.
3) Bring-brought     Моя сестра приносить квіти нашій мамі кожного тижня. Я приніс нові книжки зі шкільної бібліотеки.
4) Buy-bought          Ми купуємо свіжі фрукти на базарі кожної суботи. Два тижні тому мам купила мені новий костюм.      
5) Take-took              Я беру три книги в школу кожного дня. Коли я подорожував минулого літа, я брав мою улюблену книгу почитати.
6)  Make-made           Ми робимо цікаві речі на гуртку. Вчора ми зробили паперовий дім для ляльки.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
А)     Якщо ти зміг перекласти сім або більше речень, ти отримуєш «ЗАРАХОВАНО»!!! Можеш написати «ЗАРАХОВАНО» в кінці вправи.
Коли ти шукаєш помилки в своїй роботі, потім підраховуєш правильно зроблені пункти це – САМОПЕРЕВІРКА.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Б)       Якщо ти допустив помилку в якомусь реченні, уважно порівняй його з запропонованим мною перекладом. Зроби висновки, запам`ятай вірний переклад, внеси поправки олівцем в свій зошит. Будь розважливим, не поспішай.
Така робота над помилками називається САМОКОРЕКЦІЯ.   Бувай!!!



4 клас Матеріали для самоперевірки та самокорекції


Привіт!
Перевіряємо речення, які ти створив (впр.1 стор.53)
1) Kyiv is the capital of Ukraine.
2)The river in Kyiv is called the Dnieper.
3)The main street of Kyiv is called Khreshchatyk.
4) The biggest park in Kyiv is called Hydro Park.
5) The underground in KYIV is called the Metro.
6) The most famous bridge in Kyiv is called the Paton Bridge.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
А)     Якщо ти зміг створити 4 або більше речень, ти отримуєш «ЗАРАХОВАНО»!!! Можеш написати «ЗАРАХОВАНО» в кінці вправи.
Коли ти шукаєш помилки в своїй роботі, потім підраховуєш правильно зроблені пункти це – САМОПЕРЕВІРКА.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Б)       Якщо ти допустив помилку в якомусь реченні, уважно порівняй його з запропонованим мною перекладом. Зроби висновки, запам`ятай вірний переклад, внеси поправки олівцем в свій зошит. Будь розважливим, не поспішай.
Така робота над помилками називається САМОКОРЕКЦІЯ.   Бувай!!!



10 клас Матеріали для самоперевірки та самокорекції


Let`s check!
Ex.1 page 224
Society:  people, community, democracy, well-being, spiritual awareness, law, democratic state, authority into legislative, executive, juridical, an effective economic system, institutions of democracy….
Ex.8 page 229
2,5
1,4
7
6
8,9
3
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
А)     Якщо ти зміг зробити коректно 10 пунктів або більше , ти отримуєш «ЗАРАХОВАНО».
Коли ти шукаєш помилки в своїй роботі, потім підраховуєш правильно зроблені пункти це – САМОПЕРЕВІРКА.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Б)       Якщо ти допустив помилку в якомусь реченні, уважно порівняй його з запропонованим мною перекладом. Зроби висновки, запам`ятай вірний переклад, внеси поправки олівцем в свій зошит. Будь розважливим, не поспішай.
Така робота над помилками називається САМОКОРЕКЦІЯ.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Остаточне оцінювання – після карантину



11 клас Матеіали для самоперевірки та самокорекції


Hi! Let`s check your work.
Ex.2 page204-206   3-a,4-Tonny, 5-a,6-d, 7-Garry,8-c,9-a
Ex.3 page 206    Naz,Francis, Naz,Garry,Naz,Tonny,Naz
Ex.1 page 208     1d, 2b,3c,4a, 5f,6e
А)     Якщо ти зміг зробити коректно 10 пунктів або більше , ти отримуєш «ЗАРАХОВАНО».
Коли ти шукаєш помилки в своїй роботі, потім підраховуєш правильно зроблені пункти це – САМОПЕРЕВІРКА.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Б)       Якщо ти допустив помилку в якомусь реченні, уважно порівняй його з запропонованим мною перекладом. Зроби висновки, запам`ятай вірний переклад, внеси поправки олівцем в свій зошит. Будь розважливим, не поспішай.
Така робота над помилками називається САМОКОРЕКЦІЯ.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::  
Остаточне оцінювання – після карантину.




понедельник, 6 апреля 2020 г.

2 клас Урок №1 6 КВІТНЯ


Привіт!
Все про ОДЯГ!
Дивись відео, співай, пригадай та вивчи нове!
Щоб відкрити відео натисни ось цю адресу:




В зошиті на новій сторінці склади перелік речей, які в тебе є в шафі.
Якщо хочеш ,намалюй себе в улюбленому одязі.
Я знаю, в тебе вийде гарна робота!